Dagen!

Kan ju resonera dagen lite snabbt eller?!
vaknade, konstigt nog.. Gjorde igen speciellt , pallade inte åt frukost och sen gick till bussen.
Skolan gick rätt snabbt, 2h hål så jag, akila & linda drog till stan och käkade pizzaa. muumms
Hade även so prov som gick hyfsat tror jag, efter skolan drog jag med akila till stan igen. Köpte varsin chokladboll och stekte i solen, sen tog vi bussen hem.
Hemma så städade jag kaninburen.. Och lärde även lillbrorsan att cykla utan stödhjul, stolt? JA
Sen åkte hela familjen till stallet, fixade Gorgeous och sen lastde in honom in i transporten, åkte till ridhuset red dressyr som gick riktigt bra! La även fram 3 färgglada bommar som jag fick kämpa med att få honom över men till slut gick de. mycket krävs för den lilla tönten.. ;)
Har duschat och gjort lite läxor. puhhh
bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0