självförtroende, KÄMPA

JAG SKA, JAG MÅSTE.
Efter jag läste julias inlägg om att tro på sig själv så fick jag verkligen en känsla att jag måste göra de.
Jag är verkligen missnöjd med mitt utseende och skulle vilja ändra på så mycket grejer OCH jag tänker bara på alla negativa saker om mig. Jag tänker inte alls på de positiva som finns. Jag har faktiskt positiva saker också, alla har de. Man måste sluta se på allt de negativa.
Jag är verkligen kass på de men jag måste verkligen börja göra de, jag kommer må så mycket bättre.
Men de är svårt också eftersom de alltid finns folk som ska klanka ner en när man gör nått man trivs själv i.
 
 
 
Jag trivs tillexempel i mitt platta hår så låt mig då ha de, många klagar på att jag plattar de för mycket men om jag trivs med de så ska jag få göra de även fast de kanske inte är så bra. Mitt naturliga är jättelockigt och ibland kanske de också är fint men då bestämmer ju jag själv om jag vill ha de. Hatar när folk sitter och säger att jag inte ska platta håret tex, de är ju mitt val.  Och de flesta gör de även fast de har jätterakt de var bara ett exempel.
 
Även de med kläder, jag vet många som inte vågar gå i de kläder dem vill pågrund av att folk kommenterar och tittar på en konstigt. Jag själv har vart där & fortfarande lite kvar. Men man ska ju förfan kunna ha på sig vad man vill utan att folk bryr sig? måste våga!!
 
De finns massa saker som jag skulle vilja ändra på men jag ser ut så, de är bara att vänja sig och se glad ut.
Innan jag skrev den meningen över så tänkte jag rabbla upp negativa grejer men jag struntade i det för jag skulle skita i att ta de och nu gjorde jag ju faktiskt de.
 
De kanske var ett ointressant inlägg men jag kände att jag ville skriva av mig de. De är trotts allt min blogg.
 
 
jagärfin
 
JAG SKA, DU SKA, NI SKA TRO PÅ ER SJÄLVA.
puss / j <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skiit bra skriver ju!!
Du är bra på ditt sätt Jennifer, det är därför jag älskar dig! <3

Svar: tack gumman, så glad att jag har dig! älskar dig också <3
.

2012-08-10 @ 23:41:27
URL: http://akilaaskogholm.devote.se
Postat av: Akila

Glömde skriva namn på den förra (a)

2012-08-10 @ 23:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0