Dagens ridning

Jag och min syster åkte till stallet och hämtade gorgeous och gick med han till stallet. Vi gjorde ordning han la in alla grejerna i transporten. Sen åkte vi till ridhuset, red först igenom honom lite men hade bytt bett så han tjafsade en del. Vi la fram lite bommar och sen ställde upp ett hinder. 
Blev att vi hoppade 1m iallafall men han var riktigt seg och orkade inte.. Tror de kan vart för han fått tagit de lite lugnt nu på de sista eftersom jag var borta en vecka + att han går ute hela tiden. 
Men efter jag vart i hökensås en vecka nu så blir de hårdträning!!
 
Men annars så var killen riktigt gosig i stallet oså, hihi! 
 
 
 
random bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0