NU ÄR JAG TILLBAKS

Tjenaa readers, hur mår ni? 
Själv har jag haft en riktigt bra vecka i hökensås med härligt folk & akila! 
Synd bara så var de inte så jätteroligt väder men de löste vi med mycket skip-bo spelande och godismys. 
Träffade även danskar som vi spelade fotboll med så vi hade en riktigt bra vecka! 
Juste, törebodafestivalen var också fett grymt. 
 
Akila åkte hem förut då hennes pappa också hade köpt en husvagn, haha. 
Cyklade ut till stallet förut och red ut med isabell. 
Gick inte så bra, töntiga hästar har vi och jag åkte även av stående hahah, första avramlingen på gorgeous om man nu ska kalla de avramling?
 
 
 
vad ska man kalla de? vattenfotboll
 
mer bilder funkar inte eftersom den jävla blogg.se dampar?!?
 
/J

Kommentarer
Postat av: isabell :D

ja töntiga hästar kan man ju säga att vi har;) ja en avramling vet ju inte om de va men du landa ju stående de va ju tur att de gick bra så att de inte gick illa :D imorgon blir de ju mark arbete min huligan... men annars tyckte ja de gick riktigt bra idag:)

Svar: Vi får hoppas att de går bra imorgon också! :D
.

2012-07-15 @ 22:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0