tips nån?

Jag som hade varit duktig och gjort ett tidsinställt igår som skulle komma nu idag på morgonen så bloggen slapp stå stilla, men självklart hade jag ställt fel datum! ;)
Jag och syrran gick upp halv tolv.. Gick ut och solade en stund och sedan cyklade till stallet.
Vi tog in shettisen och fölet och borstade dixi ordentligt. Sen duschade vi även av henne med. Lilla ellié stod ju så snällt brevid och kollade på sin mamma.
Efter de så tog vi en liten fika vi hade med oss och sedan hämtade gorgoeus.
Vi fixade honom och sedag red iväg en bit men sen red jag en stund på gärdet. Han har blivit så seg och allmänt hängig på sista? De är inte alls typiskt honom eftersom han brukar vara rätt galen av sig!
Men de är bra att han lugnat sig en del men nu är han nästan konstig? Han är jätteseg verkligen när jag rider och har ingen bjudning alls..
Nån som kan veta vad som hänt?
 
Jossan tog lite bilder, vill ni se?
 
här är iaf ett smakprov, men ser att jag böjer på handen en hel del där.. TRÄNING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0