mår illa, som en gorilla..

heheh, rolig rubrik nä men jag mår asilla. kul jennifer kul..
Snackade precis med ida i telefon om midsommar och känner att de kommer bli riktigt grymt!
Var i stallet imorse, lasttränade han som gick rätt bra ändå, och sen red jag även ut en sväng. Han töntade sig jääklit mycket men mot slutet gick de bra.
Har även solat lite idag och nyss var vi i skövde, gick in på hööks lite och tittade men fick inte med nått hem..
Imorgon åker jag och ida till skövde och sen på kvällen åker jag ut till stallet.
Justee, ida tog ju jättefina bilder på mig och gorren i fredags så tänkte att jag kunde visa dem i ett inlägg? :D
puss

Kommentarer
Postat av: josefine

snygg som vanligt

2012-06-19 @ 22:49:20
URL: http://jenniferhholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0