WONDERFUL WEEKEND!

okejj, förlåt.. Nu blev de ett uppehåll igen men hinner verkligen inte. 
Sommarlovet har börjat såå sjukt bra verkligen, förutom vädret då kanske. Har varit ute med Ida & hennes familj i husbilen en vecka uppe i dalarna. Vi firade midsommar, träffade härligt folk, åkte longboard, badada, solade, tog kort & hade sååhär kul! Tack världens bästa ida som tog med mig! <3
Kom hem idag och började med att packa upp väskan och även städade mitt rum. Sen åkte jag ut direkt till stallet eftersom jag inte sett godingen på en vecka!!
Åh min fina kille, red ut en sväng och red även på en volt och jobbade honom vid ett ställe där det var grus. 
Red även igenom stooora vattenpölar med honom, och allt gick jättebra!
 
Sen resten av dagen har jag spenderat med min familj och även rensat ogräs i jordgubbslandet för att tjäna lite moneeyy! 
 
Kommer upp några av dem där bilderna på mig och gorren imorgon, men bara några av dem. 
Och slänger även upp bilderna på mig och ida nån annan dag. 
 
 
 
puss/ j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0