fina fina ponnyy ♥

Efter skolan drog jag med frida & linda till stan. Stekte i solen med glass, mums livet!
Tog 4bussen, åt och bytte om och sedan drog till stallet.
Tog in bebbiisen borstade han och allat och gick ut för att skritta fram honom.
Sen kom Ida som jag skulle träna för, hon började rida & han försökte testa oså men hon fick fram honom.
Galoppen som jag inte kunnat träna på så mycket träna vi en del på idag. Han försökte med Ida och sparkade bak ut ibland men gjorde inte så mer än de.
Jag tog över och över förväntan gick de faktiskt riktigt bra! :D
I galoppen så blev de en del bocksprång men skiitbra för att vara han! Vi märkte att han behöver mer fart för att orka hålla igång.
Åhh, nu känns det som vi kan börja jobba!
Hon sa även att han var ursöt  med fint steg och kunde bli en jättefin dressyrponny!
Wiieee !
tyvärr glömde vi ta bilder så ni får nöja er med nån gammal.
goaa ponny!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0