jag svävar.

tjollaahopp!
berättar om träningen lite snabbt, åkte till ridhuset och allt gick toppen!
Red fram han lite och mjukade upp honom, sen la vi fram några färgglad bommar som tydligen var jätteläskiga men till slut kom vi över de.
Hoppa lite olika hinder, men till slut oxer på typ 70cm. Fast han hoppar som de vore en meter. ;)
Han är verkligen skiitrolig att hoppa, han blir så glad.
Han vill ju gärna byta till fel galopp hela tiden men då testade jag ställa utåt lite och vips så sluta han. wiee
bjuder på några bilder som dock inte blev så bra..
ser ut som jag inte kan hoppa alls på bilderna.. men väldigt ringrostig eftersom jag inte gjort de på såååhär länge.
min fina prins <3

Kommentarer
Postat av: angelina

tummen upp för rosa!!!!!!!!!!

2012-03-29 @ 08:50:57
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0