Presentation.

Som sagt, jag heter Jennifer Hultman Holmgren.
Jag är 14 år & håller på med hästar. När jag har tid så umgås jag med alla mina underbara vänner jag har.
bor strax utanför i mariestad nära götene i ett hus på landet med min kära familj. Jag bor hos min pappa som jag flyttade till förra sommaren pga av olika skäl.. Min mamma bor inne i stan i mariestad där även min lillasyster bor som är 10.
Jag har även 3 halvbröder som jag räknar till mina riktiga, 2st som är 3-4år som jag bor tsm med. Och även en storebror som flyttat hemifrån. Min familj betyder sjukt mycket för mig och stöttar mig i alla lägen!
Jag själv är väldigt glad, sprallig person av mig som har lätt att prata med okänt folk och är frammåt hela tiden.. ;)
Är även väldigt envis och kan lätt bli sur om de inte går som jag vill, som jag dock måste träna bort.
Gorgeous, min lille goding! 
Jag är inte ägaren åt honom, men ägaren säger att han är min eftersom jag tar hand om honom.
Han är väldigt envis & busig av sig och vill helst inte lyssna på ryttaren..
Kan rent ut sagt säga att han inte kan så mycket i dressyren, utan mest vill stå på bakbenen eller frambenen.. Inte så kul men måste tränas bort. I hoppningen vet jag att han hoppat bana på 1m som högst så de kan han och de tycker han även är sjukt kul. Hoppar glatt och gör helst några hopp efter hindern med.. ;)
Nu låter de som han bara krånglar men han kan faktiskt gå bra ibland med. 
Även fast han krånglar så är han världens underbaraste i vissa lägen!
Har bara haft han i en månad så vi har mycket tid att träna på så att säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0