underbar dag! ♥

ojj, vart ska jag börja?!
Dagen igår var grym!! Efter skolan drog jag & brudarna och käkade pizza och senare cyklade hem till frida och gjorde ordning för valhall. Riktigt nice med mycket härligt folk där verkligen!
Sen sov akila och frida här.
Idag: Vi vaknade halv 12 typ..
Sen åkte vi ut till stallet och grejjade lite sen tog de kort på mig när jag red. Åhh red i th-shirt idag och akila gick runt med uppböjd th-shirt! häärligt!!
Ridpasset gick hyfsat, krånglade lite men sån han är och han kan även inte så mycket än.
När vi var hemma så var frida tvungen att åka hem.. Men akila stannade och sover här inatt igen! :D
Vi åkte till några min familj känner och hehee målade med kritor.. såå gulligt, årets första grillning med!
Kan bara säga att det varit två grymma dagar!
Tack tjejer, ni är oslagbara!
min rosa prins <3

Kommentarer
Postat av: Majzan

Vad fint med rosa schabrak och rosa benlindor! Matchande ;)

2012-03-26 @ 07:07:26
URL: http://majzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0