VÅÅR

Seriöst, nu är det vår på riktigt.
Satt ute i linne & solbrillor ute förut, wällääh vad gött !
Drog ut till stallet vid 3, även syster & bror följde med. Påvägen dit skrev ägaren att hon hade ridit han idag för att göra han riktigt trött eftersom han bara flamsar med mig..
Så han hade testat, men han orkarde ju inte göra så mycket med henne eftersom hon väger en del mer än mig. ;)
Men vi gick ut en liten sväng & han lyssnade kanon. Lastträna med och han gick in direkt, känns så bra!
Joel, red på dixi så gick vi en runda som gick jättebra!
Skulle åkt in till stan nu på kvällen, men frida kunde inte synd nog, men patrik kom och underhöll min kväll.
Ha en fiin kväll!
syster tog några fina bilder på mig & goding.
kommer även några i tidsinstälda.
bjuder på några. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0