vårväder !

ÄLSKA VÄDRET!
hela skoldagen var chill, varenda hål satt vi och stekte i solen, underbart!
Gick med linda, akila & frida till stan men gick nästan direkt till bussen.
Cylkade ut till stallet & då höll han på och skoddes och då fick jag jättemycket beröm för att det gick att sko i bakhovarna nu för det har inte gått förut eftersom han har försökt lägga sig men nu har han skor i bak! :D
Red dressyr på gärdet med honom och man märker direkt när man kommer åt honom för då bli han skiiitseg verkligen..
Han var jättetrött när jag skulle ta galopp så då skulle han bråka men dirket när han fattade rätt så beröm vi han och lät de va.
Emelie tog några bilder men blev inte så många bra men bjuder på de bästa.
JAG ÄLSKAR MIN GULLEPONNYY !

Kommentarer
Postat av: Sandra SG

sv: hum, jag får se hur det blir imorgon. Maioriteten av er bloggläsare säger lockigt iaf. Får se om det blir så imorgon! :P

2012-03-22 @ 20:49:07
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0