Otursdag?!

svar: JA!
Vaknade vid tio. lugn morgon.
Drog till stallet vid 2, gjorde ordning bebisen och lastade in han i transporten.
Vi åkte till ridhuset och var meningen att jag skulle hoppa lite bana!
När vi kommer fram dog bilen så vi fick inte igång den..
Inte bara de så drog gorgeous sönder tyglarna innan jag hoppade upp, så gick in i stallet som är där och fick låna ett par av matilda.
När jag sadla märkte jag att stigbyglarna inte var med eftersom de satt på den andra sadeln.. Så fick rida utan. wihoo
Jaja, bra balansträning så blev mest dressyr men la fram några bommar och de gick jättebra! :)
Annars har dagen varit lugn. Åkte till stallet nu på kvällen och gav de mat oså eftersom jag är hästvakt till söndag!
han gör mig lycklig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0